poniedziałek, 10 lutego 2014

10 lutego :*

To w ogóle nie jest związane z opowiadaniem :P
Dziś urodziny obchodzi moja Mama <3
Wiem, że czyta to opowiadanie, więc chciałabym jej tu złożyć życzenia, żeby miała to też na piśmie :P

No więc tak...
Z okazji urodzin życzę Ci duuużo zdrowia, uśmiechu, zadowolenia z życia, żebyś dalej rozwijała swoje pasje... Byś była dumna ze mnie i Kini, nie przemęczała się, częściej mnie widywała ^^ Ciesz się każdym dniem, bądź dalej dla mnie wzorem i nie smuć się, bo wtedy ja też smutam :( Spełniaj swe marzenia ;]
Jesteś osobą, która przez 9 miesięcy (no dobra, może 8 :P ) nosiła mnie pod sercem. Kocham Cię najmocniej na świecie i zrobię wszystko, żebyś była ze mnie dumna. Chciałabym być taką osobą jak Ty <3
Jestem dumna, że mam taką Mamę <3
Kocham <3

To chyba tyle...
Loffki, kisski, huggiski ;*

6 komentarzy:

  1. 2oolat dla mamy :*
    Wszyskiego co nalepsze życzy #Moniś ze stronki Siatkówka jest bowiem ,zacnym sportem Milordzie. *.*

    OdpowiedzUsuń

  2. Najlepsze życzenia dla mamy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla mamy :)
    Może kolejnej zdolnej córki życzyć? :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez dolaczam sie do tych pieknych zyczen.
    Dla Mamy zdrowka i usmiechu kazdego dnia.
    Cory pewnie obie takie zdolne ;)
    Asia z http://zastapzloscmiloscia.blogspot.com
    I
    http://sliskasprawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Zapraszam Cię na na nowy rozdział na : http://nowonlyliveforyou.blogspot.com/ . Pozdrawiam gorąco ! :)

    PS. Wszystkiego najlepszego dla Mamusi ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do tak pięknych życzeń :) od siebie dorzucam dużo wolnego czasu i całego mnóstwa sznurków, tasiemek, tohosi i swarovszczaków :D pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń