piątek, 31 stycznia 2014

Przepraszam :(

Przepraszam Was bardzo, ale rozdział dodam dopiero jutro koło południa...
Spowodowane jest to tym, że dziś po południu pomagałam koleżance z matematyką, a potem byłam u kolegi i uczyliśmy się chemii...
Uwierzcie, że 3,5 godziny chemii (z dodatkiem walniętych wzorów z fizyki) potrafi zrobić wodę z mózgu... :(
Wróciłam jakieś pół godziny temu, nie mam napisanego nawet słowa i jestem tak padnięta, że po prostu marzę już tylko o łóżku...
Mam nadzieję, że wybaczycie...
Chyba nie miałoby sensu pisanie teraz, bo rozdział dodany koło 1 w nocy i tak w większości przeczytacie jutro...
Rozdział pojawi się jutro koło południa i planowo w niedzielę wieczorem.
Życzę Wam miłego weekendu :*
Pozdrawiam i dobranoc ;*

2 komentarze:

  1. Spoczko. :-D Rozumiem ;-) rowniez zycze milego weekendu :-D / Olka

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko już nie mogę się doczekać <3<3<3

    OdpowiedzUsuń