czwartek, 13 marca 2014

:(

Nie ma to jak dodać jubileuszowy rozdział z opóźnieniem... ;(
Przepraszam, ale siedzę nad nim cały wieczór i mam mniej więcej ¼ :(
Nie wiem, czemu mi to tak tragicznie idzie...
Mam nadzieję, że się nie obrazicie.
Jutro mam zajęcia od 8, więc pisanie do 1 w nocy, nie mając pewności, czy uda mi się ten rozdział skończyć, nie bardzo ma sens...
Postaram się, żeby rozdział pojawił się jutro koło 12/13, czyli tak na miły początek weekendu...
Życzę Wam dobrej nocy,  jeszcze raz przepraszam i zapraszam jutro ;*
Pozdrawiam,
Niezapominajka ;*
Bartkowi smutno :(
Misiek zły...
Krzysiek się na mnie zawiódł ;(
Ale na pocieszenie macie buziaki od Winiara ;*

4 komentarze:

  1. Wybaczam ♥♡♥ na takie opowiadania warto czekac ! ;D / Natt ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie poczekamy. Na takie waspaniale rozdzialy moge czekac nawet miesiac :-) / Olka

    OdpowiedzUsuń
  3. za te gify daruję ! :D XD
    a tak na serio to: obowiązki ważniejsze, każdy to wie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Winiarka gif mnie przekonal ;)
    Czekam slonce.

    OdpowiedzUsuń