wtorek, 1 kwietnia 2014

...

Przepraszam, ale jestem zmuszona zawiesić bloga :(
Niestety mój czas nie jest proporcjonalny do nawału obowiązków i zwyczajnie nie wyrabiam się z pisaniem...
Wiem, że Was zawiodłam :/ Siebie zresztą też...
Obiecałam sobie, że nie dopuszczę do takiej sytuacji, ale obowiązki mnie przerosły, stąd taka a nie inna decyzja.
Może bliżej świąt się coś pojawi, jak będę miała trochę wolnego, ale nic nie mogę obiecać.
Przepraszam, wiem, że zawaliłam.
Do następnego...
Pozdrawiam,
Wasza Niezapominajka ;*

12 komentarzy:

  1. Rozumiemy.
    Bedzie dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno będę czekać chodź mam wrażenie, że to taki żart na Prima Aprilis
    Pozdrawiam Kinia

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez uwazam, ze to zart na 1 kwietnia :p uwierzylabym, gdyby pojawilo sie to wczoraj lub jutro
    zobaczymy za niedlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A na końcu powinno być jeszcze 'PRIMA APRILIS' czy coś :D
    To rozdział dziś czy jutro? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. aha :D kolejny fejk :D my się na to nie nabieramy ! :D

    to dzisiaj wieczorem kolejny rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prima Aprilis, prawda?
    no powiedz, że tak...
    proszę powiedz tak... / Mała Mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś już w nic nie wierze ;D och, jak ja nie lubię 1 kwietnia!!
    chociaż jeśli to prawda to rozumiem i na pewno poczeka na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nie martw się. Wiem co to znaczy. Sama nie mam czasu, a jak mam to wylewam wszystkie poty tylko po to, żeby napisac wiecej na zapas. dzisiaj znalazlam chwile i napisałam 4 kolejne, żeby ze spokojem tylko dodac

    OdpowiedzUsuń
  9. To żart, no nie? :D
    Ale jeżeli to prawda... nie rób nam tego! :D
    Nie no, zrozumiem, jeżeli to jednak prawda. Wiem, co to znaczy brak czasu...
    Pozdrawiam i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah fajny zarcik na Prima Aprilis :-D czekam na nastepny rozdzial / Olka

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę na wszelki wypadek sprawdzać i tu wchodzić bo to fktycznie może być żart . A teraz tak naprawdę mam do ciebie prośbę ponieważ zajebiscie piszesz chciałabym żebyś mi napisała co myślisz o początku bloga który zaczęłam pisać . Dopiero zaczynam a jeszcze nie dawno mowlam że w życiu nie zaloze mój blog : spodziewajsieniespodziewanego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń