niedziela, 13 kwietnia 2014

Nominacje :]

Serdecznie dziękuję za liczne nominacje :]
Przepraszam, że tak długo na nie nie odpowiedziałam, ale nie miałam kiedy...
Cieszę się, że podoba Wam się moje opowiadanie, chociaż sama jestem zdania, że nie zasłużyłam na tyle wyróżnień z Waszej strony ;)

I. Nominacja od sandersikowej
  1. Od kiedy siatkówka?
    Już jak byłam mała to razem z siostrą i mamą oglądałyśmy mecze naszych Złotek, ale tak na poważnie zaczął interesować mnie ten sport dopiero jakiś rok temu...
  2. Ile masz lat ?
    Stara dupa ze mnie... Do lipca jeszcze naście :P
  3. Co sprawiło, że siatkówka?
    To ciekawa gra, nie nudzi jak piłka kopana (bez urazy dla fanów tego sportu, też czasami oglądam mecze w nogę :P ) i może wiele nauczyć ;]
  4. Na czyj mecz byś pojechała ?
    Naszej reprezentacji z Brazylią, a jak klubowy to... Resovia-Skra, albo Resovia-JW <3
  5. Gdybyś miała możliwość być z którymś z siatkarzy, kto by to był?
    Hm... Trudne pytanie :D
    Myślę, że Michał Kubiak... albo Grzesiu Kosok ^^
  6. Ulubiona siatkarka?
    Małgorzata Glinka-Mogentale
  7. Grasz w jakiejś drużynie siatkarskiej?
    Nie gram... Nie mam warunków fizycznych i za późno zafascynował mnie ten sport :/
  8.  Dlaczego założyłaś bloga?
    Czytałam dużo opowiadań, nudziło mi się w wakacje, a że były pomysły.. :D
  9. Jakieś nowe pomysły na nowego bloga?
    Nawet na dwa :D Tylko brak czasu na realizację :(
    Nie mam kiedy pisać jednego, więc następne są w kolejce...
  10. Ulubiona drużyna?
    Asseco Resovia Rzeszów <3
  11. Gdybyś wygrała w jakimś konkursie spędzenie całego dnia z jakimś siatkarzem, kto by to był i co byś z nim robiła? Przedstaw swoje plany.
    Czemu takie trudne pytania zadajesz? :P
    Chciałabym go spędzić z Karolem Kłosem ;] Ten środkowy ma tyle szalonych pomysłów... Nie przestaje mnie zaskakiwać :D Na pewno byśmy się nie nudzili ;) I oczywiście masa zdjęć z tego cudownego dnia :P
II. Nominacja od Panny A
  1.  Jak zaczęła się twoja przygoda z siatkówką?
    Już dawno razem z mamą oglądałam mecze kobiecej reprezentacji, a potem dzięki siostrze zainteresowałam się Skrą Bełchatów, co pociągnęło za sobą PlusLigę, reprezentację...
  2. Co skłoniło cię do napisania opowiadania?
    Przeczytałam wiele opowiadań, zaczęłam mieć własne pomysły... Miałam sporo czasu, więc zaczęłam je opisywać ;)
  3. Ulubiony zawodnik?
    Michał Kubiak i Krzysztof Ignaczak
  4. Ulubiony klub?
    Asseco Resovia Rzeszów :]
  5. Wybierasz się na jakiś mecz siatkówki w tym roku?
    Niestety na mecze reprezentacji nie ;(
    Ale jest jeszcze PlusLiga <3
  6. Wybierasz się w sierpniu na premierę filmu "Drużyna"?
    Pewnie! :]
  7. Dlaczego bohaterem twojego opowiadania jest akurat ten siatkarz, a nie inny?
    Ponieważ jest on jednym z moich ulubionych zawodników i tak mi jakoś pasował do tej historii :D
  8. Twoje motto?
    "Kto nie marzy ten nie żyje"-Łukasz Kadziewicz
  9. Masz inne zainteresowania?
    Hm... Lubię czytać książki, jeździć na rowerze, chodzić na spacery, bawić się z psem, obejrzeć skoki, zagrać w LoL'a od czasu do czasu... Ale raczej żadnej z tych rzeczy nie da się nazwać zainteresowaniem... To bardziej formy spędzania wolnego czasu...
  10. Planujesz przyszłość z siatkówką?
    Niestety nie, to jest taka pasja, którą chętnie zajmuję wolny czas...
  11. Grasz w jakimś klubie siatkarskim?
    Nie gram, lepiej mi wychodzi obserwowanie, kibicowanie... Z grą jest trochę gorzej :P

III. Nominacja od Incredible 
  1. Skąd miłość do siatkówki?
    Szczerze to nie wiem, co sprawiło, że ten sport tak bardzo wtargnął do mojego życia...
  2. Czy główna bohaterka jest do ciebie podobna?
    Pod pewnymi względami tak ;)
    Też kocha dzieci, studiuje, jest fanką siatkówki... Ma yorka :D (No dobra, Bella należy do mojej siostry :P )
  3. Siatkówka męska czy damska?
    Zdecydowanie męska :]
  4. Ulubiona zawodniczka?
    Małgorzata Glinka-Mogentale
  5. Ulubiony trener?
    Andrea Anastasi ^^
  6. Jakie inne sporty cię interesują?
    Skoki narciarskie (też dzięki młodszej siostrze) :D Zdarza mi się oglądać jeszcze mecze piłkarzy ;)
  7. Czy byłaś na meczu reprezentacji?
    Niestety to nadal pozostaje w sferze marzeń :(
  8. Ulubiony program rozrywkowy?
    Raczej nie oglądam telewizji...
    Ale czasami zdarza mi się oglądać występy z zagranicznego "Mam Talent", więc można to podciągnąć pod tą kategorię ;)
  9. Ulubiony aktor?
    Hm... Channing Tatum, Brad Pitt
  10. Dlaczego siatkówka?
    Bo to świetny sport drużynowy, pokazuje jak ważna jest praca w grupie, jak różne charaktery dopełniają się na boisku, uczy pokory, walki, jest dynamiczna i nieprzewidywalna... :D Długo można wymieniać, ogólnie to bardzo ekscytujący sport ;)
  11. Na jakiej pozycji widzisz siebie?
    Kibica/obserwatora/komentatora :D
    Może libero? :P
IV. Nominacja od Jullii (nie wiem, jak to odmienić, mam nadzieję, że nie będziesz zła ^^ )
      Nominowała mnie Jullaa :]
  1. Ile masz lat?
    Kobiet się o wiek nie pyta :P
    Rocznikowo 20...
  2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    Czytać książki i siatkarskie opowiadania, spotykać się ze znajomymi, chodzić na spacery, słuchać muzyki, rozmawiać z siostrą, bawić się z psem, noob'ić w LoL'a...
  3. Co najbardziej denerwuje Cię w siatkówce?
    Sędziowie (No dobra, nie wszystko da się zauważyć, a niektóre akcje są wyjątkowo dynamiczne i ciężko stwierdzić, co dokładnie się stało... Ale czasami przesadzają :P ), brak wideoweryfikacji na ważnych meczach, mimo że mogłaby być, ceny biletów na mecze reprezentacji :P Nie przychodzi mi nic mądrego do głowy... Chyba dlatego, że już późno :D
  4. Skąd myśl na prowadzenie bloga?
    Czytałam inne opowiadania, a jak wyobraźnia zadziałała, to postanowiłam spróbować własnych sił :)
  5. Byłaś kiedyś na jakimś meczu?
    Marzę, żeby pojechać na mecz reprezentacji, odśpiewać hymn z tysiącami innych kibiców, poczuć te emocje panujące na hali... Ale niestety w tym roku to się nie uda :(
  6. Kto jest Twoim siatkarskim autorytetem?
    Myślę, że śmiało mogę wskazać Krzysztofa Ignaczaka :]
  7. Jakiemu klubowi kibicujesz w Orlen Lidze i Plus Lidze?
    Atom Trefl Sopot i Asseco Resovia Rzeszów ^^
  8. Jakiego siatkarza sobie najbardziej cenisz?
    Krzysztofa Ignaczaka
  9. Co sądzisz o zmarłym tragicznie Arkadiuszu Gołasiu?
    Gdy zdarzył się ten nieszczęśliwy wypadek, mnie jeszcze nie interesowała siatkówka. Dopiero potem czytałam i oglądałam filmiki o Ś.P. Arkadiuszu Gołasiu. Był bardzo obiecującym siatkarzem, dobrym i mądrym człowiekiem. Teraz między innymi jego wypowiedzi mam powieszone w pokoju ;)
  10. Masz rodzeństwo?
    Mam młodszą o 4 lata siostrę Kingę ;]
  11. Ulubiona siatkarka?
    Małgorzata Glinka-Mogentale
V. Nominacja od Agaty Werner
  1. Ile masz lat?
    Znów to pytanie... :/
    Jeszcze jestem sexy nastką :D
    Do lipca... :P
  2. Od kiedy zaczęłaś interesować się siatkówką?
    Tak poważnie poważnie? To jakiś rok temu, może trochę wcześniej... Siatkówka klubowa, dzięki młodszej siostrze ^^
  3. Ulubiony zawodnik?
    Michał Kubiak i Krzysztof Ignaczak ;)
  4. Ulubiony klub?
    Asseco Resovia Rzeszów <3
  5. Skąd pomysł na  założenie bloga?
    Czytając różne opowiadania, pomysły same zaczęły się pojawiać ;)
  6. Kto wszczepił ci miłość do siatkówki?
    Z mamą zdarzało się oglądać mecze, ale pokochałam siatkówkę dzięki siostrze... Chociaż nie wiem, czy to można nazwać wszczepieniem miłości przez nią :P
  7. Ulubiona książka?
    Hm... Nie ma jednej ;]
    Lubię różne książki, od romansideł, przez kryminały, po moje ulubione fantasy <3
    Zawsze lubiłam sagę o Harrym Potterze. Potem zawładnęłam mną książka "I wciąż ją kocham", następna była seria "Akademia Wampirów"...
    Nie potrafię wybrać jednej książki :P
  8. Ulubiony film?
    "Mój przyjaciel Hachiko", czyli jak ryczeć przez godzinę na filmie o psie... ;(
    "Trzy metry nad niebem" też bardzo mi się podoba...
    Ogólnie jak dla mnie najlepsze filmy to te, które kończą się płaczem :P
    Albo niepohamowanym śmiechem :D
  9. Ile miałaś lat kiedy byłaś na pierwszym meczu siatkówki?
    Jak już wcześniej napomknęłam jestem stara, a na poważnie siatkówką interesuję się od niedawna, więc nie mogę pochwalić się, że jako małe dziecko jeździłam z rodzicami na mecze...
  10. Inne zainteresowania?
    Oprócz siatkówki... Książki, dobre filmy, zwierzęta, dzieci, świeże powietrze, muzyka, spokojna okolica, znajomi, siostra i nic do szczęścia nie potrzeba :P
  11. Czy twoje życiowe plany będą związane z siatkówką?
    Obawiam się, że nie :/
    Na pewno chętnie będę chodzić w wolnym czasie na mecze, ale siatkówka nie będzie raczej moim źródłem dochodów...
VI. Nominacja od no_princess
  1. Lądujesz na bezludnej wyspie. Przy sobie masz tylko walizkę. Co w niej jest?
    To zależy jak duża jest ta walizka :D
    Ile miejsca zajmuje transformator prądu? Bo nie wiem, czy opłaca mi się pakować laptopa... :D
    Wzięłabym coś do czytania, jakieś krzyżówki, długopis, album ze zdjęciami, koszulkę Kubiaka, mp3, słuchawki i zapas baterii, jakby się dało to coś, żebym miała kontakt ze światem ;] Nie wiem... Chyba tyle, ale to trudne pytanie, żeby tak od razu podać odpowiedź :P
  2. Książka, która najbardziej utkwiła Ci w pamięci to…
    "I wciąż ją kocham"
  3. Rzecz, której boisz się najbardziej to...
    Bardzo boję się szczepień itp. :/ A dziś byłam na badaniu krwi i pielęgniarka mnie kłuła ;(
    Ale najbardziej... Że stracę osoby, które kocham...
  4. Jako dziecko marzyło Ci się zostać...
    Często się to zmieniało, ale chciałam być m.in. archeologiem, astronomem, piosenkarką
  5. Interesujesz się też innymi sportami niż siatkówka? Jeśli tak, to jakimi? Jakim klubom kibicujesz?
    Nie pogardzę skokami narciarskimi ;]
    Zdarza mi się obejrzeć mecz piłki nożnej (BvB, ale nie przepadam za Lewandowskim jak wszyscy)
  6. Kolacja z Harrym Potterem, czy impreza z Son Goku?
    Harry Potter! Ileż razy przeczytałam już tą sagę... :D
  7. Słodki, czy gorzki?
    Słodki :]
  8. Czarny, czy biały?
    Czarny...
  9. Ile masz lat?
    Kończę w tym roku 20...
  10. Ulubiony klub siatkarski to...
    Asseco Resovia Rzeszów <3
  11. Jak oceniasz mojego bloga?
    A jak powiem, że go nie czytam, to mi się dostanie? :/
    Zacznę w wolnej chwili... ;]


Jakby ktoś jeszcze miał jakieś pytania, to możecie je zadawać w komentarzach, a postaram się na nie odpowiedzieć ;)

Będziecie złe, jak nie nominuję nikogo?
Czytam same dobre blogi, więc ciężko byłoby wybrać, a dodatkowo wymyślanie pytań, to nie moja bajka... :/
Dziękuję za wszystkie nominację i postaram się prowadzić bloga tak, żeby chociaż trochę zasłużone one były :]
Całuję ;*
Kto pamięta, co powiedział Bartek? :D

9 komentarzy:

  1. "Co za ku*as wyłączył tą je*aną lampę..." ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na spodziewajsieniespodziewanego blogspot na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam http://odpierwszegospotkania.blogspot.com/2014/04/rozdzia-3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na 4 www.odpierwszegospotkania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://zakochana-para.blogspot.com - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. rozdizały co 3 dni... yhy widac własnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesolych swiat

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Ja pie*dolę, co za k*tas włączył tą j*baną lampę' hah pamiętam do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego pod tym wątkiem komentują prawie same anonimowy.Z jakiego powodu tak jest.

    OdpowiedzUsuń